Hektisk helg...

...men mycket trevligt!

Maken ledig på fredagen. Han och barnen var medelst skoter iväg till dagis, där Lilla Vasaloppet gick av stapeln. Barnen var duktiga och pappa stolt. Själv svettades jag på studiecentrum. Eftermiddagen spenderades på badhuset. Roligt och uppskattat av alla. Fredagkväll kolgrillat käk.

Lördag for jag och dottern en vända till stan. Köpte mig en jeanskjol på Vila. Sen var det Herr och fru Lundgrens trevliga födelsedagsfest. Blev kvar till 21, men då gick gossen på speed, dags att sova.

Idag har dottern sjungit med kören på bönhuset, efter det blev det skotertur med familj och kompisar.

Nu har jag lånat armar av kompisar som gärna ställde upp. Testat blodtrycksmätning. Enligt regelboken.
Inte helt enkelt, men övning bör väl ge färdighet?
Kompisarna var märkligt nog inte lika positivt inställda då jag bad att få återkomma när det ska övas venprovtagning...

I morgon: sista rycket inför mastodonttentan. Bära eller brista? Jag vet inte, men som min klasskamrat Carola sa:
-Det går ju bara inte lära sig allt! Det kan ju bara inte gå...

Jag tror att hon har alldeles rätt.




Kommentarer
Postat av: karro

Alldeles riktigt. Man kan inte lära sig allt! Det gäller bara att lära sig att plugga på dom rätta sakerna...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0