Tidens tand...



Gaah! Ont i ögat!
Björn Granath är på tv.
Gammal, mager, skäggig.
Inte alls så ung och snygg som då han spelade Madickens pappa,
Jonas Engström (1979, han var 33 år då...)!

Tur att man har en diger samling Astridproduktioner att tillgå på jobbet.
Självklart inte bara för att få se en ung Björn Granath,
men för jag älskar Astrids filmer.

Vet inte hur många gånger jag sett Madicken, Emil, Saltkråkan...

...och de ger mig värme inombords.
Fin television!

men Björn Granath, anno 2009.
Besvikelse.

Förresten: Det här gjorde mig inte så lite nöjd, hehe...

...och nej, jag är inte gravid. Men jag har ju varit ett par gånger.
Och som jag har mått illa. Huuu!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Såg dig på väg till loppis idag. Blev det några fynd?

2009-07-11 @ 20:43:23
URL: http://waterdrops.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0