Huvva då...

Svininfluensan. Har inte fått den än, men räknar kallt med att trilla dit. Hoppas bara att barnen och maken klarar sig utan elände. Helst jag också förstås, men framför allt familjen. På hur stort allvar ska man ta det här? Det sägs att den smittar oerhört snabbt, att flera till synes fullt friska personer fått allvarliga komplikationer... huga! Undrar om det finns nån ledig hjärt-lungmaskin åt mig på KS när jag behöver det. Fast då har väl kungen och statsministern fått förtur...

I natt drömde jag om en storm med vågor i Piteälven och de hade en tsunamis kraft och storlek. Vi satt på taket till ett gammalt ruckel och höll i oss så gott vi kunde. Vågorna vällde över oss, huset drev iväg, men vi lyckades på nåt sätt hålla oss kvar ändå.

Var kommer all domedagsångest ifrån? Det är sommar, snart semester för hela familjen. Massor roliga saker att se fram emot: husvagnsturer, bröllop x 2, förhoppningsvis en massa sol och bad och trevliga middagssammankomster... Man borde inte gå omkring och tänka fasansfulla tankar...

Nu blir det bara positiv input hädanefter...

Kommentarer
Postat av: Maken

Vi skulle inte ha sett Sjunde inseglet igår.. I KNEW it!

2009-07-21 @ 13:55:44
Postat av: Victoria

Maken: Hahaha!

2009-07-21 @ 14:14:55
URL: http://vickanonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0