Är det detta som kallas Polsk Riksdag...?

Våra barn är som ett gammalt par med
hörapparater i alla öron...

De har pratat, pratat, pratat och pratat hela eftermiddan.

Jag har inte uppfattat vem de pratar med, men med mig är det i alla fall inte.

De tycks föra varsin egen konversation,
helt utan att vara sig störas eller bry sig om vad den andre säger.

Sonen har på mantravis sjungit
"Tänk om ja hatte en liten liten aaapa,
OMPAAA OMPAA PallerallerAAAA..."

Gång... på gåång... på gååång...


...och dottern har hållit föredrag om spöken, häxor
och vackra prinsessor.

Svårt att urskilja, dock, vem som sa vad,
men en sak är säker: såren i hörselgångarna
svider likt en blåsa på hälen,
som är försedd ett par för små skor...

Men, men...

...man blir ju som bekant som dem man umgås med,
så vad annat har vi oss att vänta...?

Kommentarer
Postat av: LillaMy

haha..Kan bara säga att det är samma här,oftast i frågeform.Ha en trevlig jobbarhelg före visst jobbar du?Ha det gott i alla fall.Vi borde ses,tycker jag

2009-01-30 @ 22:05:17
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Mister Johansson

Jag är inte förvånad, det är ju så både du och din make gör oxå ;-)

2009-01-31 @ 10:00:06
URL: http://tankarfranfinkelknabben.blogspot.com
Postat av: EVA

Tack för tipset...men tyvärr är patronerna till vår jäkla skrivare dyrare där !!! 580 på Comwork och 585 + frakt på inkclub...



Men nästa skrivare vi ska ha...då ska jag kolla upp priserna på patroner innan vi köper :D!

***

Ha en fin helg !

KRAAAM EVA

2009-01-31 @ 10:30:29
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hahhahah, då vet du att du lever då =)

Ompa ompa...den var länge sedan jag hörde =)



Ha en härlig dag!

2009-01-31 @ 12:58:48
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Maken

Herr Johansson: Nämn EN gång när jag har sjungit: Tänk om ja hatte en liten liten aaapa,

OMPAAA OMPAA PallerallerAAAA



Bara EN... Kan du det, Herr Johansson? Trodde inte det heller! =)

2009-02-01 @ 14:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0