Sidospår?

Gårdagens Marratechföreläsning (via webbkamera) om kroppens vävnader:

Läraren: - Vissa retikulära fibrer ligger bara Hoven Droven.
De långväga distanseleverna: -???
Läraren: -Vissa vävnader är som fjäderstål.
Eleverna: -???
Läraren: -Andra vävnader är som ladutak.
Eleverna:-???
Läraren: -Vad heter grässlätterna i Australien?
En elev: -Öööh... outback... tror jag.
Läraren: -Gör det verkligen det, är du en aussie eller?

Såg nu att man kan nominera sin favoritlärare till Luleå Studentkårs "Bästa Lärare"-tävling.
Jag har mitt val klart. Love this man. Han gör livet så mycket roligare att leva!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja! Helt klart en vinnare!!:)

2009-02-11 @ 17:44:22
Postat av: Anonym

Jag har aldrig skrattat så mkt under en föreläsning.

Låg bokstavligt talat på golvet och skrattade!

*tur att jag satt hemma och ha inte kunde höra mig!

Skönare lärare kan det bar inte finnas?!

Älskar också hans brytning. Finska och bonska på samma gång.







2009-02-12 @ 17:31:03
Postat av: Annelie

Härligt när det inte är så stelt.

Ha en toppenhelg!

2009-02-13 @ 13:00:09
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0