Lagom är bäst...

Och när det gäller vår Kronprinsessa så blir hela förlovningsfaderullan ganska snabbt lite too much.
Satt i bilen och lyssnade på radion när de tu kungjorde sina bröllopsplaner. Ett politiskt och royalistiskt korrekt tillkännagivande med lagom mycket smör och sentimentalitet som fick håret att resa sig i huvet på mig. Blööörk!
Somliga av er vet ju hur jag känner för romantik och smäktande poesi...
Nåja, jag tycker i alla fall att det är ganska roande att Kronprinsessan valde en simpel gymägare till gemål... Heja Vickan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej , lust att bli min bloggvänn?

Vi kan ju adda varandra på bloglovin.



Kram

2009-02-25 @ 19:29:24
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Karro

Håller med om att lagomt är bäst. Det är inte lagomt att sätta in extra nyhetssändningar varje halvtimma en hel eftermiddag kan jag tycka.

2009-02-25 @ 20:46:28
URL: http://vipa48an.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0