Jag bugar mig djupt!




Jag har fått en award! Gissa om jag blev glad! Ingrid gav mig utmärkelsen.
Att det är just Ingrid är extra roligt, eftersom vår bloggbekantskap började med en liten meningsskiljaktighet
om parkeringstillståndets vara eller inte vara. Jag tror att vi förstod varandra till slut och Ingrids blogg tycker jag att ni alla ska besöka. Hon skriver och delar med sig av många kloka tankar!

Awarden ska skickas vidare till andra bra bloggare och det är svårt att välja ut nån... men eftersom utmärkelsen heter "Kreativ Blogger" så väljer jag några skapande personer:

Fru Lundgren.  Har ni inte tittat in hos henne och kollat hennes glasetsningar så måste ni göra det bums.
Kreativitet i den högre skolan!
Karros Skräpbookhörna. Det är med idel avundsjuka och med lysten blick jag tittar på hennes fantastiska scrapbookalster!
Lilla My, som har ett kreativt inredningsöga och dessutom ett fantastiskt kreativt förhållningssätt till livet!

Jag tror det får räcka så. Tre riktigt kreativa bloggare!

Kommentarer
Postat av: LillaMy

Jag tackar allra ödmjukast....niger mig djupt.Ha det gott

2009-02-10 @ 14:01:58
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Fru Lundgren

En tacker å bocker!



Det här måste jag ju blogga om!

2009-02-12 @ 17:32:54
URL: http://ynna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0