För Kung och Fosterland!

Ännu en härlig kväll med bokgruppen!

Tänk vad man hinner avhandla på ett par timmar:

-Kronprinsessans förlovning med blivande hertig av... ja, vad var det? Gästrikland?
-Drottningens plastikoperationer och de tveksamma resultaten av dessa.
-Att Hans Majestät nog egentligen är en trevlig prick. Fast han är kung.
-Vad sjutton har Fredrik Reinfeldt med Daniel & Vickans kärleksliv att göra?
-Att Drottningens livvakter fick spader när Hennes Majestät åkte hiss tillsammans med NHR:s rullstolsburna ordförande. Utan att livvakterna hann följa med. Tänk er rubrikerna: Drottningen kidnappad av kvinna i elrullstol...

Det blev mycket royalties idag, så att säga.

...och så lite bok förstås. Emellanåt.

Kommentarer
Postat av: m

Det var så synd att jag missade det roliga! Jag tycker ju också att det är en av veckans höjdare. Men men. Jag återkommer efter sportlovet... Sedan det där med att kungen är en trevlig prick. JAg tror nog att han har lite fuffens för sig utanför kortleken så att säga. Det är rätt säkra källor på det. Nu blir jag väl granskad av någon institution för det här inlägget och prickad och avlyssnad, men oh my god så tråkigt de kommer att ha när de lyssnar till mig = ) Trevlig helg!

2009-02-27 @ 14:46:33
URL: http://kulturkofta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0