Hur hamnade jag här??


-När jag kör hem från jobbet, helt i andra tankar och plötsligt nästan är hemma utan att jag märkt hur det gick till: Hur kom jag hit?

-Bokgruppen. Man börjar med en lägesrapport, avhandlar lite (med betoning på lite) bok och innan man går hem är världens religioner, hur-tänker-män, idioter-på-jobbet och ungarnas språkbruk avhandlade. Hur hamnade vi där?

-Universitetet. Ett år av tre har gått och fortfarande måste jag nypa mig i armen ibland för att jag inte kan förstå. Hur hamnade jag här?

-När ungarna kollar Pingu på Youtube och plötsligt står Pingu med huvudet i toalettstolen. Hur hamnade ungarna där? Och Pingu?

-När man lägger sig i sängen på kvällen och vaknar upp vid fyrasnåret, i sonens säng. Sonen är inte där, men jag har ett täcke från husvagnen. Hur i hela friden hamnade jag där?




Kommentarer
Postat av: Karro d.ä

Livet är bra härligt va, fullt av nya upptäckter och överraskningar...

2009-12-09 @ 18:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0