Nu har jag bestämt mig: jag ska skaffa en traktor!

Mina planer att skaffa en värdig pysselhörna börjar ta form.
En tanke som funnits på sparlåga länge, men som blossade upp rejält när jag såg
AK:s hobbyrum. Fick många bra idéer, men har inte lika många pengar.
men ett par sortimentskåp skall inhandlas på Classe i alla fall
och eftersom sovrummet (där pysslet ska hålla till och förhoppningsvis även pysslaren) är litet
så har jag tänkt mig en pall som skrivbordsstol. Då kan man skjuta under den under skrivbordet
för där tar den ju ingen plats. Men då måste den ha hjul. Och så ska den ha nån slags form och finess.
Så därför blir det en Traktor från Ikea. Den har dessutom fotstöd, vilket inte är helt fel.





Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Är inte dom där väldigt bra för ryggen också?

2009-08-20 @ 19:47:21
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Lotta

Försökt kommentera flera gånger men jag är tydligen inte betrodd:) Så jag testar en gång till



Skulle hålla med till fullo ang din lista på prylar som är fashionabla ;)

2009-08-21 @ 08:25:36
URL: http://www.lottaskrypin.se
Postat av: Maken

För ett tag där blev man ju riktigt glad... Men sen blev det som vanligt. En kniv i ryggen!

2009-08-21 @ 09:07:33
Postat av: Fru Lundgren

*skrattar mig avig åt din makes kommentar....



Så...När ska du till IKEA?! *vill också dit!

2009-08-21 @ 10:28:11
URL: http://ynna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0