Sociologi i teori

Sitter på Studiecentrum och manglar sociologiska teorier. Gick och köpte mig en kopp choklad i Job Meal-automaten... ...men den gick i slasken. Vatten med lite kakaopulver på toppen.
Fick ny efter att allt-i-allon Erik laddat om maskinen med nytt pulver, så nu är jag nöjd...

Har fått ut tentorna och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta: Kanonbra resultat, förvisso... men... tänk OM jag hade pluggat liiite till... 88,6227544% rätta svar på Anatomin, men OM jag bara hade kommit ihåg att plugga på den där bukspottkörteln... OM... undrar om man nånsin blir nöjd?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tittar förbi på lördag kväll på jobbet!!! visst jobbar du????? Har beställt en "dopkista" av Ewe så jag tänkte komma på kvällen och hämta upp den.

Jag tycker du ska vara nöjd!!!Du gör det så bra:-)

Vi ses på lördag kväll, kram Åsa..........

2009-04-21 @ 16:18:44
URL: http://pointerliv.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0