Oj oj oj...

Tittade in på mina sidor på Studera.nu och konstaterade att de nu registrerat min betygskomplettering och att jag nu är behörig för utbildningen... Oj oj oj... det är stort!

Jag mailade dem igår för att kontrollera att mitt brev kommit fram
(Vaddå överarbeta?? Vaddå kontrollbehov?? Har jag inte hört talas om alls...)

Och idag har alltså uppgifterna registrerats...

...så om 11 -14 dagar får jag besked.
T minus 14 days and counting...

...T minus 14 days, 23 hours and 59 minutes...

*

Har haft en härlig latdag på stan med min arbetskamrat från Öjebyn.

Tanken var att jag, hon och en kollega till skulle
åka till Luleå,men gubben fick inte sluta tidigare
och det fanns ingen annan som hade tid att ta hand om di små...

Den tredje i sällskapet ville inte alls gå på stan, i stan,
(ja, här hemma, alltså)
så vi blev två. Mycket trevligt ändå!

Vi lunchade och surrade
och så var hon smakråd
när jag provade kläder att ha på mig
när vi arbetskamrater ska på Havsbadet och roa oss
om ett par veckor.

Det blidde skjorta med glitter,
svarta vida byxor
och väst. Jag har alltid
önskat mig en väst.
Nu har jag en.

Vet inte hur festligt det blev,
men man skulle lätt kunna missta mig
för en bättreaktig VD. Hehe...

Ha en underbar helg ute i verkligheten...

...nu väntar 38 timmars hårt (moahhahhaaa) arbete.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Önskar dig en trevlig advent!

2008-11-29 @ 20:45:57
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: m

Du är utmanad på min blogg.



Och heja heja när det gäller antagningarna!

2008-11-30 @ 19:11:42
URL: http://kulturkofta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0