Några hyllningar.



Det är fult att stjäla.
Fast om syftet är gott och ingen blir skadad kan man väl få knycka lite?
I det här fallet tror jag att det nog bara gynnar den bestulne,
i form av fler klick på hansblogg.

Jag har tagit en idé av Niclas Wikström (OMY)
och  här!  finns origialidén.

Ska alltså lista några, i mitt fall nio personer som jag inte känner/nästan inte känner
och som jag vill hylla, människor som gör världen lite bättre...

Alla nära och kära som jag också borde hylla
får en hyllning utan adress. Ni vet vilka ni är,
men jag vill inte hänga ut era namn...

Här kommer listan, utan inbördes ordning.

Sara & Magdalena, personliga assistansens vikariefixare.
De är guld värda när man blivit sjuk, när barnen blivit sjuka,
eller när man måste ha ledigt av annat skäl.
Alltid så trevliga, även om man ringer 15:45 en fredageftermiddag
och behöver vikarie till 21:45 samma kväll.

Stefan B Andersson & Annika Gaudet.
För deras suveräna sätt att möta de människor med begåvnings-
handikapp som besöker Kulturcafé vaje vecka.
Jag röstar på Stefan & Annika som Åres Pitebor!

Mona, ssk på Hortlax vårdcentral.
Alltid glad, alltid tillmötesgående, alltid beredd att fixa mina ärenden när jag ringer.

Mina gamla lärare på Barn & Fritid: Tanja, Anette, Carina och Carina. (jo, två Carina)
De har en stor del i att jag är där jag är idag.

*

Skriv en lista du också!
Det finns så många människor som förtjänar att hissas!


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Alltid trevligt med hyllningar, jag har inte hyllat på min blogg, men faktist i irl...hahha

ha en trevlig helg!

2008-05-30 @ 09:23:53
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0