Tidsnöd och Tradera.

Jag jobbar på att titta in hos er alla... men det går väl inte såå bra...


Det är fullt upp; massor med födelsedagar nu:

Jobb, plugga, fixa med alla husprojekt som
inte blev färdiga förra året
-och säkert inte blir i år heller-
umgås med familjen
och göra husvagnen körklar...



Min man, som ännu är ung, har firat födelsedag i veckan.

Han bjöd på fika på jobbet,
men avsöjade inte att han fyller år.
Någon frågade mig på msn om vi hade vunnit på lotto
eftersom maken slog på stort med fika och allt.

Så jag avslöjade hans hemlighet.

Hon som jag avslöjade det hela för
gick raskt iväg till stans erotikbutik
och inhandlade ett par stressbollar som present.
till min man.
Modell kvinnliga behag.
Modell större.

Annars då?

Solen värmer mer och mer... livsandarna blir mer och mer påtagliga
och jag njuuuter av våren!

Björkarna börjar få små söta löv
och sjön glittrar i eftermiddagssolen.
Det finns inget bättre!

Önskar just nu bara att vår lille gullpojke kunde vara
lite lugnare... lite mer stillsam.

Tänk den dan man kan sätta sig ner i gräset...
...och sitta kvar en kvart eller så...

Utan att behöva jaga lilleman...

Men, men... det är ju bara småsaker.

De är friska, glada, snälla
och världens bästa.. vad mer kan man önska?

... ja, att sonen varvar ner då förstås, men inget annat.

*

Tisdagstemat blev de inget av idag... kunde inte komma på
nån enda fyndig grej på temat randig...

*

Har vunnit en budgivning på Tradera idag!



En klänning från Me & I.
Till lilla (numera ganska stora) gumman.
Precis en sån jag beställde på ett homeparty förra våren,
men som aldrig kom, för att den slarvats bort nånstans...
81:- betalade jag, plus 22 spänn i frakt.
Alltså 103:- för en fräsch och fin klänning
som gick på nästan 400 ny...

Första gången jag köpt kläder på Tradera.
I och för sig andra gången öht som jag köper nåt på Tradera.

Man borde köpa mer där... fast nog tror jag att det förekommer en del
stödbudgivningar också... kompisar som hjälper varann att få upp priserna... man får hålla lite koll!


Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Allå. Allå.

Länge sen jag kikade in....

Du är utmanad hos mig.........

2008-05-28 @ 01:09:58
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Fru Lundgren

Varför tog han inte hem och visade presenten?! Rädd att frugan skulle bli avis?! *skrattar Vi tycker i alla fall att det vara en passande gåva....



2008-05-28 @ 11:11:00
URL: http://ynna.bloggagratis.se
Postat av: Maken

Jag tackar ödmjukast för gåvan! Den kommer väl till pass på jobbet, de hjälper en att stå ut att vara i samma lokal som bland annat Fru Lundgren! =)

2008-05-28 @ 14:07:13
Postat av: Annelie

Jätteläcker klänning och ett toppenpris. Har inte tänkt på det, men det förekommer nog lite fusk.

Grattis till maken i efterskott.

Ha en fin kväll!

2008-05-28 @ 20:11:55
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0