Önska mig lycka till!

I morgon, nån gång under dagen eller kvällen, beroende på när det passar, ska jag göra första Nk-provet.
28 frågor, maximalt 56 poäng.
Lite prestationsångest... min kompis Fru Lundgren, som tyckte att hon inget fattade av texterna
fick 50 poäng!!

*

Var på Grolls igår (vi får ju en summa pengar av vår generösa (hrmmm...) arbetsgivare,
att köpa arbetskläder för.

Skulle även reklamera Didrikssonsjackan jag köpte förra våren.
Dragkedjan är helt paj.

Men se icke skulle det gå!
Nä, för om kedjan varit av dålig kvalitet skulle den gått sönder
redan då jag började använda jackan
(han ansåg alltså att jag slitit sönder den själv!)
och dessutom skulle det vara omöjligt att få tag på en vit dragkedja (!)
och nog skulle han kunna skicka jackan till Didrikssons för att få den undersökt, men om de ansåg att jag haft sönder den skulle jag minsann få betala frakten själv!

Vilken otrevlig typ!

Vi pratar alltså om en årsgammal jacka som gick
lös på 1100 spänn!

Ska inte sponsra Grolls med ett öre mer än de pengar vi får av Piteå Kommun!

*

Ha en underbar vårkväll!

Det går inte att kommentera på Blogg.se!
Så jag kan inte skriva nåt till er som har såna bloggar, sorry!

Bästa hälsningar från
image17




Kommentarer
Postat av: Annelie

Det var verkligen uruselt gjort av den personen. Kunden har alltid rätt heter det ju, kanske han kunde börja praktisera det.
Ha det fint i solen.

2008-05-08 @ 15:20:16
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Bim H-D

Håller alla tummar inför provet, huvva...
Må så grankott... ngn som INTE har blogg.se ;)

2008-05-08 @ 21:03:58
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Postat av: öjebybo

Lycka till , hoppas det går bra håller tummarna för dig. Nu går jag och lägger mig ,tittar in senare!Kram...

2008-05-09 @ 08:35:13
Postat av: Fru Lundgren

Hej vännen!
Lycka till med provet!
Jag tror du grejjar det galant!

På tal om utbildningen som vi ska gå sen. Fått lite inside ifo idag som jag tänkte få dela med mig utav, men jag ser ju om du loggar in på MSN.

Men....Gick Didrikssonjackan sönder? Jag har köpte det märket till våra barn i flera års tid. De bästa kläder de någonsin haft! Dålig stil av Grolls!

2008-05-09 @ 09:08:55
URL: http://ynna.bloggagratis.se
Postat av: Fru Lundgren

nu e re jag igen....
JAg fick ALLA rätt på närvarouppgifterna för 3:e ggn i rad. *stolt
Nu ska jag ta mig an min allra första inlämningsuppgift. Den här kommer du att se fram emot! Man ska argumentera för ocj emot genmanupilation osv. Det är nåt för dig!

2008-05-09 @ 09:31:12
URL: http://ynna.bloggagratis.se
Postat av: Herren min Johansson

Alla vi som hatar grolle klappar nu *klapp*klapp*
Hoppas det gick bra för dej på provet...
Och ja, jag är faktisk en liiiten gnutta manligare än dig ;)

2008-05-09 @ 12:21:31
URL: http://intresseklubben.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0