Min man har framfört ett par åsikter:

1. Min visningsbild är skitful.
(Jag har den som visningsbild på omy också. Maken skäms över mig.
Men bilden ska vara ful... det är ju hela meningen...)

Han har kommenterat detta också. Citat:

"Bara så ni vet så "lever" inte de där glasögonen längre... Tack för det sonen! =)
Frun påminner (alldeles för) mycket om Elliot Gould (näst längst till höger på bilden http://www.imdb.com/media/rm1006475520/tt0240772
Känner mej inte riktigt bekväm med detta... "



2. Min matematiska uträkning i gårdagens inlägg stämmer inte.

(Jag vet. Det var inte tänkt så heller.)

*

Sen ett köptips. Ett låta-bli-att-köpatips:

Att snålheten bedrar visheten är sen gammalt.

Köpte make-up removerservetter på Dollarstore.
Man måste ju prova, eller hur?  Billigt, billigt...

Och ja... jo... nog gick det ta bort make-up med dem.

Men de tar inte bara bort smuts.
De sprider dofter också.
Ädla dofter.



Wunderbaum Skogsfrisk.
-Mmm...

Så om det luktar apa i bilen kan man köra på panelen med
lite make-up servett från Dollarstore... eller kanske under armarna
som en snabb Pajaladusch... möjligheterna är oändliga!


Kommentarer
Postat av: Maken

Det är ingen kommentar (det om visningsbilden): Det är krass verklighet!

2008-05-20 @ 10:51:17
Postat av: Bim H-D

Hm, de där granarna... Bara jag SER dem blir jag åksjuk, japp... vidriga!!! Så, behåll dem där uppe du, tack... Ibland bedrar alltså snålheten visheten? ;)

Och jag kan även påpeka att min gubbe inte skulle komma på tanken att lägga in en kommentar i bloggen, nopp... Möjligen påpeka - att skriv INTE om detta i bloggen är du snäll... DET är tändvätska, och då snurrar hjärnan igång och... äh... Men, det går att skriva om det lite, hihihi... ALLT avslöjar man ju inte ;)

Må så grankott...

2008-05-20 @ 10:56:29
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Postat av: öjebybo

Tror att vi får köpa några granar till jobb toaletterna! ELLER?? :)

2008-05-20 @ 12:16:51
Postat av: Annelie

Hhhaaa, ja inte tycker jagatt du är lik Elliot Gould =)

Ha det fint!

2008-05-20 @ 15:54:11
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: jessi

Det karlarna säger och dte hunden gör i diket borde läggas i samma låda kanske inte alltid men oftast. Har en jeans klänning som två barn före satt där den skulle medans nu så hänger det ner fram och sticker ut där bak om du förstår vad jag menar. Då har han mage att säga att jag har mage asgarv

ska plocka han då han kommer hem, älskar mig klänning juh ;)

2008-05-20 @ 20:44:51
URL: http://jessiundgren.blogspot.com
Postat av: jessi

Det karlarna säger och dte hunden gör i diket borde läggas i samma låda kanske inte alltid men oftast. Har en jeans klänning som två barn före satt där den skulle medans nu så hänger det ner fram och sticker ut där bak om du förstår vad jag menar. Då har han mage att säga att jag har mage asgarv

ska plocka han då han kommer hem, älskar min klänning juh ;)

2008-05-20 @ 20:45:54
URL: http://jessiundgren.blogspot.com
Postat av: EVA

Tycker din bild är skitläcker...så bry dig inte mycket om vad maken din säger...hihi !



Och på DS kan man verkligen hitta "kinderägg"...



Går du förbi Stensjökullen igen, så kika in hos Carola & Tomas...det börjar att röra sig där.

***

KRAAAM från EVA !!!

2008-05-21 @ 08:16:31
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Maken

Knappt nån idé att kommentera här längre.. Man blir ändå bara sågad!

2008-05-22 @ 16:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0