Aj som ...

image25

Okej, hur många risker att göra sig riktigt riktigt illa finns det i ett vanligt hem, en vanlig villa,
modell Älvsbyhus i ett plan?

Antagligen många, många...

Man kan till exempel ramla från taket... bränna sig på ugnen eller kanske fastna
med baken i toastolen när man spolar (vacuum ni vet...)

Men jag har aldrig tidigare hört talas om nån som näst intill snavat ihjäl sig på en elvisp.
I vardagsrummet.

Jag tänker mig att man skulle kunna vika hädan av en elvisp som fick
strömförande kortslutning, eller möjligen om man låg i badet och nån slängde i en
visp som var i gång (a la skräckfilm, fast då brukar det vara hårtorkar)

Men detta går till historien...

Om vår son hade hetat Emil och jag just nu varit Anton Svensson, ja då vet jag vad jag skulle skrika nu...

Jag säger som Fru Lundgren sa i går kväll:  De är söta då de sover...


Kommentarer
Postat av: Lilla My

hihi...Det är kul att höra om ANDRAS barn som är busiga.Mindre roligt med egna när man är trött åtminstone.=)..KLart att ni ska komma förbi.Vi höll på att få besök av vår arbetskompis E.W i lördags men de hittade inte till stugan :)..Ha det gott

2008-05-15 @ 19:23:05
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Annelie

Usch ibland vill man veta lite mindre att man lever;-)

2008-05-15 @ 23:15:53
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Fru Lundgren

Men så kul att höra att era barn också gör verklighet att dumma infall =)

2008-05-16 @ 10:28:54
URL: http://ynna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0