ÄNTLIGEN!



Det är över...

Inget mer Richard Olssons OS-studio med
kändisar-som-inte-kan-nånting-om-sport-
och-som-inte-kunde-bry-sig-mindre-heller.

Inga mer inställda barnprogram, dokumentärer och såpor.

Ingen mer OS-logga i högerkrysset på tv:n...
(nej, förresten, högerhörnet ska det stå, högerkryss är ju en sportterm. Går bort.)

Inget mer "Kallur i tårar"...  Olsson, Kluft och Gud-vet-vem i tårar.

Inga mer trippla världsrekord och föga förvånande dopingavslöjanden.

Ingen mer Stefan Holm som sliter sig i öronen och kammar håret med sina nervöst svettiga händer. 

Ingen Alshammar som försöker lappa ihop sin trasiga baddräkt som rämnade
för att hon underskattat sin kroppshydda en smula.

ÄNTLIGEN LUGN OCH RO!


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Så du är också glad att os är över, jo det är jag med, förstår inte varför sport skall få gå före allt annat, har alltid stört mig på det!!

2008-08-25 @ 10:01:41
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Fru Lundgren

Jag har faktiskt aldrig sett så mycket av ett OS som i år. Beror inte alls på att jag är mer sport intresserad utan helt enkelt måste jag ha haft för lite att göra på jobbet. Eler?!



Jag har förstås nominerat din sida på min blogg! :)

2008-08-25 @ 13:25:57
URL: http://ynna.bloggagratis.se
Postat av: Annelie

Fast jag inte har kollat så tycker jag det är skönt =)

2008-08-25 @ 18:55:02
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0