Andra planer...

Vi var nästan på väg till Happis imorrn, för att hälsa på Ingvar en sväng...

...men de eventuellt överflödiga pssagerarplatserna skulle upptas av
Mr. Tevebänk...

...så då blir det att fara på Loppisen och försöka få  in lite pengar istället för
att göra slut på dem.

Blir ju perfekt att spara de (sannolikt fåtaliga) kronorna till nästa IKEA-resa.

Kompisen kommer att bli rik... hon har MYCKET grejor med sig.

Jag har bara några påsar, fast det är fina saker.
Vinteroveraller, skor... blablabla...

Kanske vi ses i morrn på Loppis?


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hoppas du har tur och bllir av med dina saker idag. Jag har föresten gett dig en nominering =)

Ha en fin lördag!

2008-08-23 @ 14:15:03
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Lilla My

Nä,men jag var där men jag såg aldrig dig..Var var du?...Hoppas det gick bra

2008-08-23 @ 16:47:35
URL: http://myslivochhem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0