Välkomna allihopa!

489930-3

Se där! Du hittade hit!
Trevligt!

Tack vare Madelene har jag nu en ny, snygg blogg
med bättre upplägg... hon har fixat allt, rubb och stubb för en löjligt liten summa kronor!

Jag är så nöjd!

Har längtat länge efter en ny och mer personlig blogg.

Som alla vet så har ju blogg.se en minnesfunktion
så att den som kommenterar inläggen inte behöver skriva in alla
uppgifter mer än en gång.
Jag vet själv hur besvärligt det är att skriva in allt om och om igen...

Så nu förväntar jag mig massor med kommentarer!

Hoppas att du har överseende med flyttstöket.
Kan nog ta ett tag innan alla länkar och kategorier är på plats
och jag lärt mig hantera blogg.se.
Men det kommer så småningom...

*

Och så har jag bölat mig igenom ännu ett avsnitt av Barnmorskorna.
Tänk att jag aldrig upphör att fascineras över livets början.
Det är ett under varje gång...

489930-2

Natti Natti!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Tjena, hän blir nog bra. Madelene får nog dock kolla over "hovern", dvs när du för muspekaren över en länk så "försvinner" den (ändras antagligen till ljus färg)när man surfar i IE.Ser jättekonstigt ut i med Mozilla Firefox, där hoppar det bara :)& kommentarslänken finns inte.....
Tjingeling

2008-04-24 @ 06:48:20
URL: http://blogg.lottaskrypin.se
Postat av: Fru Lundgren

Det är inte bara du som måste lära dig att navigera här på den nya bloggen... *skrattar
Men det här blir bra!
*tror jag också måste anlita din polare....
*avis

STORT GRATTIS TILL NYA BLOGGEN!

2008-04-24 @ 09:51:12
URL: http://ynna.bloggagratis.se
Postat av: Annelie

VA!!!
Fick du betala för att få hjälp med designen?
Min dotter hade gjort det ändå.
Ha det fint/kram

2008-04-24 @ 10:28:26
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Maken

En stilla undran: Hur mycket tjänar du på all reklam som du visar? Kan jag säga upp mej tror du? =)

2008-04-24 @ 13:47:16
Postat av: Slarva

Vad fint du fått det! Underbar färg och allt!
Om jag bara får ha en liiiiten synpunkt så känns typsnittet på bloggtexten lite jobbigt att läsa, kanske bara mitt huvud som är trött eller så är det för att storleken på den är lite för liten och mina ögon får jobba extra hårt?

2008-04-24 @ 19:10:25
URL: http://slarva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0